Wednesday, January 14, 2009

Bersama Melawan Kekejaman Israel

Zionis Israel semakin mengganas walaupun seluruh dunia mengecam dan mengutuk tindakan menggila Israel ke atas bumi Palestine. Apa yang ingin saya nyatakan di sini bahawa kebangkitan masyarakat atau rakyat biasa blum kuat untuk melawan rejim zionis Israel malah perlu kepada tindakan dan aksi di peringkat pimpinan negara seluruh dunia. Apabila orang yang mempunyai kuasa bersama2 bertindak melawan dan melumpuhkan kemaraan tentera Israel daripada terus mengganas, ianya lebih memberi impak.

Hari ini pemimpin tertinggi Iran, Ayatollah Ali Khamenei mengeluarkan fatwa mengharamkan pembelian produk buatan Israel atau mengadakan urusan perdagangan dengan negara Yahudi tersebut. Jadi, kerajaan perlu menyekat segala barangn yang sebelum ini mengimport barangan dari yahudi dan sekutu-sekutu kuat mereka. Kita perlu menutup pili paip bukan mengikat saluran paip yang keluar dari pili kerana mungkin akan berlaku kebocoran, samalah dengan apa yang perlu kerajaan lakukan. Jangan hanya rakyat yang tiap hari berdemontrasi tetapi pemimpin negara hanya menyokong tindakan rakyatnya tampa usaha yang semaksimum untuk melawan Israel.

Sudah mencecah lebih 975 orang yang terkorban dan kira-kira 4,400 lagi cedera. Adakah kita hanya berada di kedudukan yang sama sedangkan tentera Israel terus mara ke Utara Gaza? Wahai umat dunia! Pertingkatkan usaha dan tindakan kalian. Wahai pemimpin-pemimpin negara yang mengaku Islam! Bertindaklah dengan kuasa yang ada pada kalian. Hantarkan tentera-tentera daripada negara kalian untuk bertempur dengan tentera Yahudi Laknatullahi'alaih. Jangan biarkan yahudi terus mara untuj menguasai dunia! Usah kalian takut dalam membela maruah rakyat Palestin. Yakinlah dengan bantuan Allah!

ALLAHUAKBAR!!!

No comments: